ÄÄÄNTLIGEN,

ääntligen freeedag!
finns det något bättre än att man har kommit hem på fredagen & vetat
att det är helg ?
nej!
sitter & lyssnar på pappas radio som hörs ifrån köket,
tror det är några dåliga rock-klassiker.
usch, jag tycker inte om rock.
eller jo, ibland.
men inte sån här hård-rock.
nej, när man bara skriker.
det är bara jobbigt att lyssna på..
sitter förövrigt & äter glass, vet inte vad den heter.
är vanilj & choklad iallafall!
smarrigt.
mycket sol var det idag oxå.
vill att det ska fortsätta så det kan bli sommar snart!
nej, vad tråkigt inlägg det här blev.
inget roligt finns det att skriva heller.
men idag fyller ju min älskling år, eller.
ja, gustav!
grattis <3
jahopp nehepp.
nu ska väl jag göra något.
hihi.
förlåt för det onödiga inlägget.
men jag har tråkigt & vill uppdatera lite.




en härlig sommar bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0