bilden säger allt.


hhej!
gårdagen vart bra med ida & alicia.
solade & köpte en hawaii (stavning?) pizza.
det var mycket gott!
sen sov jag hos ida.
mysigt värre!
alicia är ju på någon danstävling idag, så hon var inte med.
lycka till sötis!
har städat mest idag.
har hängt upp tvätt, vikt tvätt, dammat, dammsugit, städat tidningskorgen, städat mitt rum.
usch, vad jobbigt det var!
men pappa sa sen när vi hade ätit att han hade fått en cykel av någon gubbe han köpt en bil av
& att jag skulle få den!
den var en dam cykel med pakethållare & cykelkorg.
den var röd tror jag också att han sa.
snacka om att jag blev glad!
för jag vill ha en med cykelkorg på.
cykeln står just nu hos farfar, men om jag tjatar lite mer på pappa så kanske
han kan åka och hämta den till mig.
fast hjulen var nog trasiga, men det går ju att ordna! :)
idag kanske jag ska vara lite mer med ida, vi får se!
som jag alltid skriver.
hihi.
en stor blöt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0