första april!

hallå!

orkar inte skriva så mycket om gårdagen,
hade iallafall innebandyturnering, vi vann : )
sen efter skolan var jag med alicia.
hade lika trevligt som vanligt!
nu sitter jag här med min kopp te
& skink macka.
är hemma från skolan idag.
känner  mig lite hängig.
båda mina syskon är ju sjuka så det  är ju bäst
att jag stannar hemma, om jag skulle bli smittad.
men kommer nog till skola imorrn iallafall.
är ju musik hela förmiddagen!
1 a april nu.
dagen började ju med ett solsken.
ett stort +
är ju typ 9 grader ute nu, det är härligt!
tänkte skriva något bra april skämt,
men kommer inte på något.
var så bra på sånt när jag var mindre, men inte idag inte!

nejnej, nu hör jag hur tvn skriker på mig.
den vill att jag ska kolla på den.

men vi hörs nästa gång jag bloggar!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grattis till innebandyn !!

Önskar jag kunnat vara med :)

Pusshej :*



+ att jag gillade "Vi hörs nästa gång jag bloggar" den var ganska logiskt (Y) <333

2009-04-01 @ 18:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0