Please forgive me, I can't stop lovin' you

hej hopp!
idag så var skolan rätt skön, även fasst vi
kollade film på so:n, som var jätte seg & tråkig.
menmen.
sen när jag kom hem vart jag utelåst igen, glömde nyckeln.
så när jag hade väntat i tio minuter ungefär gick jag hem till alicia.
& hon var hemma för hon hade gått hem från skolan för
att hon blev jätte allergisk mot pollen.
så vi gjore mackor & satt & pratade.
du är för bra!
& nu sitter jag här & ikväll måste jag ta hand om
berget på min stol, berget består av hundratals kläder.
inte så jätte kul direkt.
sen måste jag fundera på vad jag ska ha på valborg,  på festen eller vad man ska skriva altså
haha.
har ingen aning, hade det förut.
men jag vet inte längre.
känns som att jag måste köpa nya kläder snart, men har inga pengar.
eller jo, men bara tillräckligt till kameran jag ska köpa snart.
men jag fyller ju snart, så jag får väl pengar då.
har hittat skit snygga kläder på gina som jag verkligen vill ha!
jaja, nu ska väl jag duscha kanske, måste ju vara fräsch tills
imorgon!
puss & kram

Kommentarer
Postat av: ronja

det är inte direkt en fest,men ;p

2009-04-29 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0