nu vet ni lite hur det ligger till ;)

för er som inte visste det..
ni vet att jag är mycket med alicia.
& skriver mycket om henne så nu tänkte jag göra det igen.
alicia är min granne, vi har alltid bott grannar.
hon är tyvärr ett år äldre än mig så vi går inte i samma klass, men i samma skola.
än så länge!
vi har vart kompisar så länge jag kan minnas.
vi började väl leka när vi var små, ungefär 1 år ?
sen så har vi bara hängt ihop i alla år som gått.
hon är en vän man kan berätta allt & inget för.
vi är väldigt lika,på personligheten.
& när vi är tillsammans så kan vi hitta på rätt mycket.
hon är den vännen som stöttar en i alla lägen.
jag vill bara att alla ska vet att jag älskar henne otroligt mycket.
så, nu vet ni det!


Kommentarer
Postat av: FS

sv: Hejsan!

Tittar på TV dudå?



kram =)

2009-08-12 @ 16:17:25
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: aliciaa

åh min puttefnask! :') <3

kul att ingen skriver något typ "oj vilken underbar vän du verkar ha"

haha ironi!

nej men seriöst.

JAG ÄLSKAR DIG, DET FINNS INGEN BÄTTRE EN DU!

DU ÄR BÄST SKA DU VETAAAA!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



2009-08-12 @ 20:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0