säger som paow : sweet!

hej
som ni ser så har jag fixat bloggen igen, var inte så nöjd denhär gången.
jag är inge bra på sånthär har jag märkt.
men ni får räkna med att jag ändrar bloggen då & då ;)
idag så ska jag & alicia hyra någon film & mysa!
sweet!
haha, nej jag ska inte börja skriva som paow, men jag läser hennes blogg &
hon skriver det väääldigt ofta så då får jag det på hjärnan, hihi!
mitt internet krånglar hela tiden, det stänger av sig ibland.
får väl säga till pappa att jag vill ha trådlöst. inte för att jag kommer få det men, man
kan alltid fråga! 
skolan börjar om sju dagar, det är ju förfan helt sjukt!
& innan dess måste jag köpa nya skor, foundation & färga håret brun/rött!
ujujuj.
uppdaterar mer senare om det går!
kisses ♥

haha, en riktig bjud bild på mig & alicia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0