over you? not yet..



Dagens med dålig mobilbild.

Dagens humör:
 upp & ner. sur, glad, sur, glad, trött.
Dagens borde:  plugga till engelska provet
Dagens frisyr: utsläppt, halv plattat
Dagens klädsel: stor tisha, svarta nylonstrumbyxor & knästrumpor
Dagens planer: dagen är ju snart över, haha. men plugga & kolla på tv?
Dagens materiella vill ha: ett stort jävla glas cola!!
Dagens längtan: Helgen..
Dagens fundering: det kan jag inte ta här ;)
Dagens beroende: mina vänner
Dagens tråkigaste:  att jag fick 2 poäng från MVG på hkks provet. haha
Dagens personer: the family & alicia
Dagens roliga: att jag fick äta kycklingbaguette. haha love!
Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=_tnzTCWpp0k
KISSES

Kommentarer
Postat av: siri

du e så söt.

vad ska du göra idag?:)

2009-12-11 @ 07:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0