elementbyte.


Jag & syster
Fick gå upp jätte tidigt idag. Eller jätte tidigt för mig iallafall. Pappa & hans kompis ska sätta dit ett nytt element i mitt rum. Det jag har nu låter mycket & är stoort. Fast det jag kommer få är oxå ganska big men smalare. Vad bra jag är på att förklara! Pga elemtbytet så måste jag städa & kanske tillochmed möblera om i mitt lilla rum. Kanske slänger upp en bild på det senare..Efter jul så ska mamma köpa en ny byrå åt mig oxå. Jag har alldeles för mycket kläder! Ändå så snor jag jämt kläder från mamma eller min syster. Haha! Jaja. Nu ska jag äta frukost & lägga mig framför tvn. KISSES!

Kommentarer
Postat av: Erika

oj! Vad lika :o<3

2009-12-20 @ 21:03:26
URL: http://eerikaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0