Don't turn around, I'm sick and I'm tired of your face

du kom till mig igen, för alla andra hade lämnat dig.
du trodde att jag skulle stå kvar.
jag stod kvar en stund, men till sist fattade jag att
du bra fejkade.
att jag bara var bra när dom andra inte fanns kvar.
men jag vet vem du egentligen är.
du är så jävla falsk.
jag fattar inte att jag har ädslat så mkt tid åt dig.
it hurts

idag ska jag & alicia hyra film & mysa.
jag är så glad att jag har dig.
imorse var jag sur på mamma så då satt jag & ritade henne
& krev " skitgris"  " aparsle "
haha, jag är så mogen!
puss så länge

fråga min inte varför denhär bilden kom upp.

Kommentarer
Postat av: nenne

Tack detsamma!:)

2009-07-04 @ 12:02:54
URL: http://neennii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0