.





gårdagens köp.
jag & frugan åkte in till stan.
eftersom vi änligen fått pengar!
men dom bygger ju om där så bussen går ju inte där den brukar.
så när vi skulle hem vid tre så visste vi inte vart vi skulle gå.
det slutade med att vi sprang genom hela stan & det regnade oxå.
dom som såg oss borde tyckt att vi var störda.
sen gick vi in till krämaren & satt & muttradeför oss själva.
för ingen av våra päron kunde hämta oss.
men sen så hittade vi vart vi skulle gå.
vi kom hem iallafall som tur var, trots att vi båda har världens sämsta lokalsinne.
nu ska jag nog sätta på en film.
mamma vill att jag ska hjälpa henne med att städa men jag orkar inte.
jag har blivit så slö.
puss så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

dendär tröjan är fin har en sådan själv:P

2009-07-09 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0