Untouched

hej på er!
vaknade runt halv tolv idag.
jag drömde en jätte konstig dröm.
det var så här att  han som spelar tsatsiki var hemma hos mig & skulle var där
några dagar.
& han var verkligen jätte snäll!
men han var väl typ 15 i min dröm, för
nu är han väl runt 18 skulle jag tro?
sen så skulle jag & alicia gå ut & gå, då när vi kommer till mitt hus så säger
mamma att han redan  åkt & jag var jätte ledsen för jag ville pussa han.
sen går jag ner i mitt rum, då har pappa möblerat om i mitt rum så det står en
soffa & tv & en massa bänkar.
sen går jag iallafall upp till min syster då säger hon att hon har hånglat med han, snacka om att
jag vart avunsjuk!
sen så logga jag in på bilddagboken, då han har ladat upp en bild på mig & min syster.

då skrev han såhär till bilden : " har vart med om hära några dagar, som är så jäkla söta.

men jag vet inte vad dom heter. "

HAHAHAHA, typiskt mig att drömma om bilddagboken.

så nördig är jag!
nej, nog om drömmar.
idag ska jag nog kanske vara med alicia om hon får tid för hon åker imorrn.
till skåne, vet inte hur ja kommer klara mig utan henne!
annars så är jag nog med ida, vi får se!
puss så längeeeeeeee!

redigering vart lite olika men orkar inte bry mig om det just nu.


Kommentarer
Postat av: ika

svar:vad härligt:)



haha åh synd att inte du fick strula med honom, han är så jäkligt snygg alltså.

kram;D

2009-07-18 @ 12:36:22
URL: http://viveka.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

ha en bra dag sötnos :)

2009-07-18 @ 14:45:31
URL: http://jeanettans.blogg.se/
Postat av: dennis

grymt fina ögon (A) <3

2009-07-18 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0