det här visste ni inte ;)

jag gör en sånhär.
 tio saker ni inte visste om mig.
1.  jag har dansat i hallsberg sen jag gick i tvåan.
2.  jag har spindel & småkryps fobi, ser jag en spindel kan jag bli så rädd
att jag bröjar skaka.
3. tyvärr så har jag väldigt lätt att lita på människor. det händer ofta
att personerna är idioter.
4.  jag är konflikträdd.
5.  jag har dåligt självförtroende

6.  jag har sett ett spöke en gång.
7.  jag äter mat hela tiden, ( nästan )
8.  jag får ångest om jag köper saker.
9.  att sjunga är en av det bästa sakerna om finns
10.  när jag är sjuk brukar jag kolla på barnfilmer som t.ex pelle svanslös.




nu ska jag ladda mobilen & kameran.
för imorrn ska jag åka bort, säger sen vart jag ska!
puss ♥

Kommentarer
Postat av: SANNAH

hihi tack sötunge!

Idag har jag som jag skrev varit i Rejmyre på marknad, snart blir det åka o bada:) Vad har du hittat på? :)



2009-07-22 @ 17:19:33
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0