WHOA WHOA WHOA WHOA!

hej.
dålig bloggning var det idag!
min kusin izabella var hos oss iallfall.
spelade spel sen så åkte vi & plockade smultron.
på kvällen gick jag, gustav & alicia ut.
det ´finns inte så mycket mer att skriva om dagen.
imorrn är det iallafall sista dagen på jobbet.
riktigt skönt!
& jag har redan sett ut alla kläder jag ska köpa, mmhm!
längtar tills jag har pengarna i handen. då ska jag & alicia åka direkt till stan.
en stor puss!

And I'll confess
That I can be a little selfish
Yeah I'll admit
I don't want you to help me through this
I don't want to start over again

And we've got everybody singing
Whoa, whoa, whoa, whoa

Kommentarer
Postat av: d

vad söt!

2009-07-06 @ 17:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0