are you the hero of my dreams?


hej!
fortfarande kallt ute, trodde det var juni ?
igår var jag med sötisarna, ida & alicia.
jag kom på idén att vi skulle göra spa.
det gjorde vi oxå!
hade ansikts mask & hårinpackning.
medan vi hade det på så kollade vi lite på film.
så mysigt!
vet inte vad jag skulle göra utan er.
på kvällen så vart jag ganska sur på en viss person, säger inga namn.
& ja, det kändes/ känns som att mitt huvud ska sprängas vilken sekund som helst
för att jag tänker för mycket.
och det är inte så lätt att sluta tänka på sakerna...

idag i skolan så hade vi musik, sen mat.
efter det så hade vi typ frågesport/musik/bild.
på sista timmen kollade vi på film, från showen som rebecca spelade in.
lite pinsamt, haha.
men det var en skön dag, och idag eller imorrn kanske det är ?
iallafall, så åker emin till bosninen.
jag kommer sakna dig!
imorrn är vi lediga oxå, ska på klassresa runt tre imorrn så då är vi lediga.
för skönt!
nej, nu ska jag kolla om vi har något gott i kylskåpet.
puss!




bild från showen.
(ska bli bättre på att lägga in bilder, vet att det blir roligare att läsa då)

Kommentarer
Postat av: Sandra

skämta inte. kräftan nr 1 ;)

2009-06-04 @ 18:56:13
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0