if you fall, i will catch you time after time.

igår så åkte jag, alicia & hennes familj båt.

jag älskar verkligen att åka båt.
iallafall, först åkte vi till en ö, där hann vi bara fika lite innan vi såg en fiskmåsunge, och massa
ägg. så vi åkte till en till ö längre bort.
där grillade vi korv & badade, trevligttrevligt!
kom hem vid halv nio, så jag och alicia sprang till mig, skulle kolla på
90210.
men när vi kommer hem så ser vi att det är gammla avsnitt?!
så vi satt där & muttrade lite ett tag.

idag så hade vi fotbollsturnering i rengnet.
inte mysigt alls, håll på att frysa ihjäl ett tag.
satt och skakade.
nej, lite solsken hade inte skadat.
men nu jag sitter här & är blöt och fryser, så ska göra något gott att äta
& dricka sen så ska jag lägga mig i sängen och glo på film.
förlåt för alla tråkiga uppdateringar.
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

tittar du ockå på 90210?

jagtycker att det är bra jag med!!

2009-06-02 @ 17:54:28
Postat av: Anonym

tack så mycket raring!

:)

2009-06-02 @ 18:11:06
URL: http://idaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0