if you want me, let me know

hej på er sötisar.
 
rätt slapp dag idag, gjorde inte så mycket.
eller jo.
henrik sa åt mig att stänga av min mobil på engelskan, jag gjorde det efter ett tag.
sen när jag skulle sätta på den igen så glömde jag bort pin-koden, så jag gör alla
försök som går tills puk-koden kommer fram.
då blev jag ganska arg, så på lunchen gick jag fram till henrik & sa :
" henrik, nu cyklar jag hem och fixar med kod grejen påmin mobil nu"
då sa han :
" okej, om du säger efter mig : "förlåt henrik för att jag hade på min mobil på lektionstid(sen började
han babbla på om allt möjligt)"
han fick till svar av mig : " förlåt henrik, blablabla hejdå! "
hahaha, sen drog jag natha, josan & issa hem till mig och satte igång mobilen igen.

när mamma kommer hem så ska vi åka til marieberg, ska köpa skor till
skolavlutningen, & kanske twilight filmen, har ju inte köpt den än.
efter det så ska jag, natha, jossan åka till issa och sova där.
för imorrn ska vi cykla till sottern med dom nya klasserna, & issa bor ju nära där så ;)
vi är laaaata.
så det blir nog en bra kväll får vi hoppas på!
nu ska jag ta mig något att äta, är hungrig.
som jag alltid är men, ja.
puss & kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

TWILIGHT ÄR BÄST <3

2009-06-08 @ 15:21:29
Postat av: Anonym

sv: kommer inte ihåg , men tror de va på blogg.se s startsida .. <3

2009-06-08 @ 21:54:43
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0