I'm the best damn thing that your eyes have ever seen


agnes är iallafall söt!
hej.
väldigt slapp dag i skoan idag, städade bara.
vi slutar ju skolan imorrn!
för skönt, har väntat länge nu.
efter skolan så skulle jag & issa träna på våran låt
vi ska sjunga på skolavslutningen.
ska sjunga fifteen-taylor swift.
fast vi har ändrat  texten lite så vi sjunger "thirteen"  ist , ganska påhittigt
gjort tycker jag!
gick bra, kan texten.
& det kan ju vara en fördel.
nu sitter jag här & äter macka & yoghurt.
det är gott dom satan!
sen måste jag gå ner & ta tag i mitt rum, ser ut som ett helvete.
usch, orkar verklilgen inte.
när jag har gjort det så kanske jag & mamma skulle åka någon stans, har ingen aning.
annars så lägger jag mig i sängen & kollar på Twilight igen, jag är beroende.
puss

Like it or not, even though she's a lot like me
We're not the same
And  I'm a lot to handle
You don't know trouble, I'm a hell of a scandal
Me, I'm a scene, I'm a drama queen
I'm the best damn thing that your eyes have ever seen

Kommentarer
Postat av: siri

du är visst söt! :)

2009-06-10 @ 18:54:33
Postat av: jonte

Jag tycker "Should've Said No" skulle passa er bättre :D

2009-06-10 @ 22:42:53
URL: http://lundinsblogg.blogg.se/
Postat av: jonte

Vet inte x)



tycker ni passar med den låten eller vad man ska säga :)

2009-06-11 @ 13:30:34
URL: http://lundinsblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja , så otroligt fint !

tack :)

2009-06-11 @ 13:46:22
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0