You were always there when I looked back.

hej.
min fot har somnat för att jag inte kan röra på den.
igår så skulle jag & alicia springa fram & tillbaka i hennes trädgård.
sen så sprang jag så fort att jag inte hann stanna, så jag flög in i en buske.
& jag kom inte upp så alicia fick dra mig upp.
efter ett tag märkte jag att jag fick väldigt ont i mitt tå, & då ser jag att
det är ett hål/sår under tån.
så elvira, alicias syster lekte sjukstuga med mig & plåstrade om mig.
haha.
senare på kvällen så hade tån & lite av foten svullnat upp jätte mycket så
jag inte kunde gå.
vart jätte sur eftersom jag ska på talangen idag, men jag får väl hoppa runt där.
mamma tror att jag stukat tån, så vi får väl åka upp & kolla någon dag.
jag är ju klanten själv!
annars så gjorde jag inte så mycket igår, badade, solade, kollade på elvira om spelade fotbollsmatch &
kollade på morden i midsomer.
nu ska jag äta sen ska jag ta mer alsolsprit på min stooooora tå.
pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: Ja, jag har försummat bloggen lite på sista tiden, men nu tänkte jag försöka vara lite aktiv igen :)

Min dag har hittils vart bra (y)

Hur har din dag vart ? :)

& krya på din fot ;) <3

2009-06-24 @ 14:12:38
URL: http://isibelle.blogg.se/
Postat av: Isabelle

sv: haha, de senaste dagarna ? ^^ <3

2009-06-24 @ 14:42:35
URL: http://isibelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackare

2009-06-26 @ 12:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0