You're still number one!


hej på er.
förlåt för att jag inte skrivit på länge.
har bara inte hunnit, eller haft någon tid till det.
sista skoldagen igår var väldigt bra.

kollade bara på film hela tiden.

sen fick vi glass, & jag hjälpte till att fixa ihop ett par.

issa & niklas!

åh, jag kände mig så glad.
trodde det aldrig, men jag kommer sakna sexan lite.
efter skolavslutningen så var jag med ida & alicia, sen sov dom hos mig.
mysigt var det allt!
bilder kommer, många bilder kommer.
men jag laddar inte upp dom nu, tar så jäkla lång tid.
iallafall för mig för min dator är så seg.
men jag lovar, eller jag hoppas att jag lägger upp dom imorrn.
puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni var skit duktiga!

2009-06-13 @ 13:48:06
Postat av: Anonym

sv: ska du säga ja :)

va söt du va i din klänning !

2009-06-13 @ 18:13:04
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0