and you've got a smile, that could light up this whole town.

heyy
det var ju ett tag sen jag bloggade.
men det är nog mest för det blir lite tråkigt eftersom det
inte är så många som kommenterar.
då känns det ju som att man sitter & pratar/skriver till sig själv.

igår var jag med alicia & ida vi hade roligt.
bakade chokladbollar & tog kort när vi
hoppade studsmatta.
när ida skulle åka hem så åkte jag, mamma & alicia
till hallsberg & solade.
jag blev faktiskt jävligt brun på ryggen!
& alicia vart jätte fräknig i aniktet,
för söt!
hon har danstävling imorrn oxå.
i lidköping tror jag det var.
lycka till gustav & alicia!

fredag idag, fredagar är
alltid sköna.
korta.
så ikv blir det väl mys framför tvn.
är jätte sugen på att äta tacos.
så jag får väl ge det som svar när
mamma frågar mig om vad vi ska äta, som hon
alltid gör.
var något disco i sköllersta men orkar inte gå..
det är ju final i lets' dance förfan!
jag tyckte inte att morgan skulle åka förra veckan, han
skulle ju vunnit!
aja, nu är det som det är.

ska väl gå & plocka i ordning på mitt rum, så
det blir lite mysigare!
puss & kram

Kommentarer
Postat av: chippe :)

haha ha skulle inte ha vunnit :) om jag ska vara ärlig skulle Magdalena elr vad hon hette, hon skulle ha vunnit :O <33

2009-03-27 @ 21:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0