let's dance!

det vart tacos iaf!
mumms!

kollade ju på let's dance,
tyckte nästan att laila skulle vunnit, hon dansar bättre
men magnus är lite roligare att se på.
nej, jag vet inte riktigt vem som var bäst.
båda var ju ganska bra.
men jag var så himlans trött så jag somnade i reklamerna.
så jag missade deras "egna danser"
så direkt när jag fick veta vem som vunnit
gick jag & la mig.
sen vaknade jag klockan sju på morgonen av min dröm.
jag drömde att agnes ringde till mig & sa att festen var slut
då öppnade jag ögonen & sa till mig själv
" slut ?
klockan är ju förfan sju"
HAHA!

jag är lite knasig.
nej, nu ska jag gå & äta frukost.
pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

let´s dance är lite triist :P

2009-03-28 @ 18:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0