saknar sommaren

hejhej!
 gud vad jobbigt!
hade skrivit jätte mycket text, sen glömde jag att kopiera & det blev någe
strul så allt försvann.
 dansen igår då, gick ganska bra faktiskt!
fasst jag blir fortfarande röd om kinderna,
så jag måste träna mer tills sommaren.
för då gäller det ju att vara snygg! ;)

åt någon äcklig gröt förut, fanns inget bättre hemma.
men när jag kände den dära kanel doften så tänkte jag på julen.
men det kan man ju inte göra för det börjar ju bli vår nu,
solen bara skiner där ute & jag klagar inte!
man blir ju så mycket piggare när det är ljust.

issa ringde nyss.
hon är ju inte lite knäpp!
jag tänker iallafall inte skriva här vad vi pratade om.
haha!

m, nu vart jag sugen på varm choklad med grädde i.
från sånhära flaska
det är gott!
blir nog ingen skola för mig imorrn heller, det värker sönder i mitt öra just nu..
ah, ska väl fortsätta att kolla på film.
om jag hittar någon bra.
har väl kollat för mycket på mina filmer, så jag kan dom ju utan till.
ciaoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0