how can it feel so right when it's wrong ?

hej söisar.
hoppas ni har det bättre än vad jag  har det.
mår inte så bra..
tänker för mycket tror jag.
idag har jag vart med alicia som vanligt, hihi.
vi lagade tacogratäng eller vad det heter, vart väldigt gott iallafall!
mycket skratt.
vi satte på tvn sen & då var det en barnfilm som gick på 4:an.
den hette " min vän charlotte ".
i slutet så dog en spindel, & jag började grina för det var så sorligt.
haha, jag & alicia är knäppa.
snart ska väl jag ladda över lite bilder från mobilen till datorn & från kameran till datorn.
så den får ni se vad jag köpte igår om jag laddar upp den bilden.
så ni får gå in på min blogg lite senare & kika.
nej, nu ska jag koll vad det blir för mat, är vrålhungrig!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0