it's not me, it's you

sitter & lyssnar på fuck you-lily allen på högsta volym, nej
inte högsta, men högt har jag & sitter & sjunger med mig själv.
hoppas att inte mamma kommer & säger till mig bara.
hon skulle tydligen gå ut & måla, så jag är fri ett tag.
haha.
ikväll är det talang på tv, så jag ska kolla på det tillsammans med en
påse chips. så tjock är jag!
känns som att det är söndag, har inget att göra.
så då sitter jag här eller lägger mig på soffan.
usch vad slö jag är.
jag har bloggtorka!
vet inte vad jag ska skriva, finns inget intressant som har hänt.
så jag bloggar senare när jag har något att skriva om
istället för att sitta här & skriva om tråkiga saker.
hoppas att ni har det lite roligare än jag iallafall.
kram.

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: varsego sötis :)

ha en bra kväll ändå

2009-05-22 @ 18:25:27
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0