LET ME SIGN.

hej!
sitter & kliar på min hals, vet inte vad det kan vara.
kanske soleksem ?
eller hur det nu stavas, har ju vart ute i solen..
orkar inte skriva så mycket om dagen.
jag har iallafall vart med alicia & hennes lilla kusin som är 7 månader
den 18 :de.
han är jätte söt!
vi har bara tagit det lungt, solat & så.
ikväll är det ju melodifestivalen & alicia ska sova hos mig!
för mysigt.
blir väl att sitta och tjocka med massa tjockheter, hih.
jag är jätte sugen på att ta ett täcke & hoppa med det på studsmattan.
haha, om ni fattar.
det är jätte mysigt!
nejdå nu ska jag ringa till min bästa alicia!
frästen, jag lyssnar bara på samma låtar hela tiden.
så jag undrar om ni kan ge mig några bra låtar att lyssna  på?
PUSSI

Kommentarer
Postat av: josefin

Tack så mycket :)

2009-05-17 @ 02:30:54
URL: http://jozefiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0