Lost with no direction.

sammanfattning av helgen :
i lördags cyklade vi ju till hällebo.
på väg hem så drack vi ur en källa, det var jätte gott vatten!
och efter det till linnea & agnes.
på söndagen så var jag & alicia, tog det bara lungt
i det fina vädret,
sen gick jag & alicia ut till bäcken, där var det jätte många grodyngel.
alicia fastnade i lera, så hon höll nästan på att drunkna & jag fick panik & stod
& skrek, & det var nära att  jag gick till gustav.
men sen kom hon upp.
haha, om någon skulle sett oss, skulle dom skratta på sig.
gissa vad vi gjorde sen då?
jo, juste, bada!
i min pool, när det var 14 + grader, vi doppade oss till och med.
& fy, vad kallt det var.
mina lår var jätte kalla. men varken jag & alicia hade ju badat iår.
så det var väl dags, haha!
nu får ni en bild av helgen.
vart lite liten men..
sen hörs vi senare.
puss



tycker inte ni oxå att jag har fått bruna ben ?
;)

Kommentarer
Postat av: aliciaaaa

ohlala sexiga rumpor där du! ;o

haha.

helgen var braa! <3

2009-05-26 @ 20:20:47
URL: http://aliciaapalm.blogg.se/
Postat av: aliciaaaa

ohlala sexiga rumpor där du! ;o

hahhaha.

helgen var myys! <3

2009-05-26 @ 20:22:36
URL: http://aliciaapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0