ALL THIS TIME

jag fick en kommentar på att jag ska uppdatera lite mer
så nu gör jag det!

igår så åkte jag & familjen till stan & ikea.
köpte en kamera, ääääntligen!
& en lampa, en grön som heter "knubbig"  & är liten.
ni vet ;)
haha, förklarar bra, jag vet.
sen var jag med ida & alicia!
gick  hem till ida vid nio & poppade popcorn, hällde i chipsen
i en skål & började äta.
vi kollade på en film som var på tvn, Juno.
har sett sen en annan gång, filmen är bra!
sen gick jag & alicia hem vid elva kanske ?
vi höll på att skratta ihjäl oss, för jag skulle försöka att
skjutsa alicia på min cykel, men det gick inte så bra.
jaja, idag är det inte lika varmt som igår, men det kommer flera dagar!
nyss skalat lite potatis, det är gott!
potatisen altså, inte att skala dom.
haha
nej, nu ska väl jag ta på mig lite kläder, för jag
går runt med min sovtröja & shorts.
puss
här kommer en vår bild & en bild på mig som jag tog igår med min kamera frästen :



Kommentarer
Postat av: EmiN

min kommentar :D

<3

2009-05-03 @ 15:17:56
URL: http://sstek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0