if you can afford me

okej, förlåt hörrni.
men det gick inte att ladda upp videon på youtube, tog typ 3 timmar.
sen stod det att det hade blivit någe fel.
lite arg blev jag.
så mycket tid för att det inte enns funkar.
men ska försöka prova att ladda upp den så småningom ;)

skolan idag då.
helt okej!
hade musik till klockan ett sen så var vi ute,
jag, jeppe, emin & issa spelade kubb & vi vann hela tiden!
sen så fick vi gå hem, eller jag & alicia cyklade hem.
nu skulle hon duscha så efter det så ska vi nog bada i poolen kanske.
kollade förut & då  var det 17 + grader!
det har säkert blivit en grad till sen jag var där.
och om vi inte badar så solar vi säkert.
jaja, vi är ute iallafall, så får vi se vad vi gör.
på torsdag ska vi ha en show i matsalen kl 19.
jag & issa ska sjunga umbrella & i'm yours.
kom & titta vettja!
kostar 10 kr för barn, 20 för vuxna
nej, nu ska jag ringa alicia & se om hon är färdigduschad.


puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni sjung jättebra :D

2009-05-26 @ 15:29:00
URL: http://lundinsblogg.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Men Jossi,du kan ju inte säga till alla att komma & kolla på oss :s

(a) <3

2009-05-26 @ 20:23:33
URL: http://isibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0