i don't know anymore.

tjenamors!
det har blivit lite strul med nya inlägg, tar typ en dag för dom
att komma upp på bloggen ;s

uuuuuusch på vädret!
vart dyngsur på väg hem eftersom det spöregnade.
men jag & emin är smarta och tar papper & torkar cyklarna!
så när jag kom hem tog jag på mig mysbyxor direkt.
idag ska jag nog vara med ida.
hon sa att vi kunde hyra film &  mysa och så, om jag hörde rätt, var rätt så
högt ljud i korridoren.
så det blir jävligt mysigt!
nu ska ni få några bilder från igår som jag lovade :










kramen

Kommentarer
Postat av: linnea

hej! det var jätte fina bilder!!

Älskar er!<3<3

2009-05-07 @ 11:37:05
URL: http://linneaby.blogg.se/
Postat av: siri

har du systemkamera?:D

2009-05-12 @ 07:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0