Me


20 sanningar om mig.

* Jag har världens spindelfobi
* Jag hatar inte någon, hata är ett starkt ord.
* Min favoriträtt är kyckling.
* När jag var liten kollade jag alltid på Pippi.
* Jag tycker inte om när jag har torra händer.
* Jag tycker inte om mitt utseende.
* Jag äter hela tiden.
* Jag har färgat håret minst 12879472897 gånger.
* Jag är konflikträdd.
* Jag är mörkrädd.
* Varje kväll innan jag ska sova tänker jag hur jag ska se ut nästa dag (?)
* Jag har svårt för att somna.
* Jag har sett ett spöke/ande
* Jag tycker om det övernaturliga & tror starkt på det.
* Jag älskar skräckfilmer!
* Jag tror inte på äkta kärlek.
* Jag är rädd för att dö, för ungefär 2 år sen fick jag för mig att jag skulle dö innan jag fyllt 13 år (?)
* Jag älskar att cykla
* Jag verkligen älskar att sjunga
* Jag är snäll

Nu ska jag & mina söta syskon kolla på Pippi med lite chips & sånt. Haha. Pippi! Ja, det
var länge sen.'PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är också mörkrädd:(

2009-11-07 @ 09:53:45
Postat av: Anonym

har du sett en ande? haha jag blir lite avundsjuk jag tror ju på allt såndär.



och äkta kärlek finns inte.. alls :)<3

2009-11-08 @ 13:40:11
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: Hanna(:

Haha va bra, jag trodde jag var den ända som älskade skräckfilm :o <3

2009-11-08 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0