Foki

Har väldigt stor lust att möblera om i mitt rum, är så trött på det! Men
rummet är ganska litet så det finns inte så många alternativ man kan ha möblerna på.
Annars läser jag Fokis blogg. Gick in på lite gamla arkiv. Hon är så duktig på att inspirera!
& hennes hår.. Vill ta det från hennes huvud & klistra fast på mitt. Haha!

Tog bilden från hennes blogg.


 Måste bara berätta, för några minuter sedan ringde en försäljare hem till mig.

Försäljaren: Hej! Jag ringer från ydhjashlajkbka. Har du Åsa (min mamma) hemma ?
Jag: Nej, hon är på jobbet.
Försäljaren: Okej, då får jag ringa senare då.. Pusshej!
Jag: Ehm.. hejhej.


Hahaha, har aldrig vart med om att en försäljare sagt "pusshej" till mig. Det brukar man väl bara säga
om man är nära vänner ? Eller har jag fel? Jaja. Nu ska jag kolla på Twilight. Var faktikst ett tag sen jag kollade
på den!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe det har inte jag vart med om. händer hos dig idag?

2009-11-09 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0