i'm not youre toy

Alicia ringde nyss. Hon sa att det hade gått jätte bra för henne & Gustav.
Dom har dansat VM. Dansat VM, säger man så ? Har ingen aning! Haha.
Jag är riktigt bra på svenska känner jag nu. Iallfall, det var roligt att höra! Funderar på
att fixa min naglar lite, dom är inte så fina just nu..Aja.
Dom här låtarna är faktikst ganska bra :

 

Första gången jag hörde dom så tänkte jag " vad fasiken är det här för skit musik ?"
Men när man har lyssnat mer på dom så fastnar man för dom.
Jag gör det iallfall..
KISSES


Kommentarer
Postat av: siri

en av dom låtarna brukar gå på mtv på mornarna:D

2009-10-10 @ 22:08:48
Postat av: ika

svar: precis ;)

Nja inte så mycket, såg nyss top model och Simon åkte hem :(

Vad gör du själv?<3

2009-10-11 @ 19:57:55
URL: http://viveka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0