mitt fel ?

Jag är sjuk, så jag låter som en tondöv kråka.
Vackert! Kollade igenom min blogg nyss & jag måste säga att jag vart lite besviken. För
om jag kollar på gamla inlägg så ser jag att jag fick runt 11 kommentarer till vissa inlägg.
& kommentarer betyder mycket för mig. På dom senaste inläggen jag skrivit så har
knapps fått en enda? Vad beror det på egentligen? Är det jag som inte skriver något
roligt eller är det för att ni är för lata ?
Skärp er! (;
Mihihi.
PUSS

Min katt har mysiga tassar <3


Kommentarer
Postat av: siri mathilda

det är både och trorja det är likadant för mig men nu får en komentar du kanske blir glad puuss ock kram

2009-10-10 @ 11:16:42
Postat av: siri mathilda

och* hehe

2009-10-10 @ 11:17:16
Postat av: Anonym

ja men skriv om nåt intressant nån gång så kanske du får dina kommentarer? det ser ut typ såhär: idag har jag varit skolan, vet inte vad jag ska skriva, vilket tråkigt inlägg, min kamera är så dålig, eftersom min kamera är så dålig, mamma&pappas kamra som oxå är dålig man blir ju fan galen av dig? o nu kmr du lägga in de här i din blogg o säga: men läs inte min blogg då och så kmr du få massa stöd av alla som typ: vilka idioter det finns, anonyma asså DU SUGER tack för mig hejdå

2009-10-10 @ 13:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0