09-09-09

rubriken idag, 09-09-09.
ganska coolt eller vad säger ni ?
solen skiner idag, ett stort +.
idag när jag kom hem så städade jag lite på mitt rum, vilket behövdes!
idag vet jag inte vad som händer.
ska nog bara vara hemma men det är ju skönt det med.
skulle egentligen behöva färga mitt hår för det ser ut som satan.
men det är inte bra att färga för ofta..
men jag har kommit på en idé att jag kan ha mittbena.
(mitt hår är fläckigt & randigt det är det som är problemet)
visst, kanske inte är världens snyggaste på mig, men det duger så länge.
vad tycker ni ? :)


bilden är inte den finaste, men ni ser lite i iallafall.
kisses

Kommentarer
Postat av: Josefin

Okej, ja det är det jag menar =) Just därför tycker jag att idol är så roligt!

2009-09-09 @ 18:23:59
URL: http://jozefiniz.blogg.se/
Postat av: malin

du passar jätte fint i rött hår och mörk brunt! :) <3

2009-09-10 @ 22:35:50
URL: http://malllinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

du passar i mitt-bena inte många som gör det

2009-09-12 @ 17:34:36
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tycker du ser jättefin ut =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0