give me peace and love!

förlåt för en sån usel bloggning!
har inte hunnit..
har nyss ätit tacos om ni ville veta (;
idag i skolan hade vi skoljoggen, där alla som vill får vara med & tävla.
man springer runt ett spår.
ja iallafall.
min vän ellen hade lite ont i bröstet innan hon skulle springa för hon har astma.
hon sprang iväg i alla fall, sen så dröjde det väldigt länge innan hon kom tillbaka,
så jag, issa & alicia fick en orokänsla i magen. vi sprang fram lite & då ser vi ellen med uppräckta
armar & gråt.
hon hade fått ett astmaanfall.
vi var så jäkla  rädda.
så det slutade med att ellen & alicia åkte till vårdcentralen & issa grät för hon vart så rädd.
fy, det var inte kul!
efter skolan åkte jag & alicia in till stan.
där träffade vi david edlund & jonas så vi gick med dom.
knäppa pojkar detdär!
nej, nu ska jag kolla på idol.
pussssssssssssssssssssi ♥

Kommentarer
Postat av: mikaela

fett fin blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

2009-09-11 @ 21:17:32
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0