hemma idag igen..

Idag blev det ingen skola för min del.
Mår inte alls bra, yr & hängig.
Stavas det så ?
Ingen aning, men ni förstår nog.
När jag vaknade vid elva så satte jag på tvn & det var one tree hill på.
Brukar aldrig kolla på det annars, men det var ganska bra.
Jamie, vilken söt liten unge!

Visst är han ?

Sen gick jag upp & kollade bland posten & gissa vad jag får se ?
Jo, skolkorten.
Usch, usch, usch!
När dom kommer upp i skolan ska jag gå raka vägen & rista över mig för fyfan.
Nu ska jag kolla om maten är färdig. Lasagne blir det idag.
PUSS
/ j

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAMIE!!!!(L)

2009-09-14 @ 14:49:58
Postat av: Jonathan

lyssna på "Send It On – Selena Gomez, Jonas Brothers, Miley Cyrus & Demi Lovato" :)



du kommer nog att tycka om den:)

2009-09-14 @ 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0