You're leaving me breathless, I hate this. Help me before i get used to this guy!

idag vaknade jag halv tio av att mitt huvud snurrade.
efter ett tag gick jag upp & drack vatten, men det vart inte bättre för det,
för jag började må illa ist.
så jag mår skit just nu.
tror att ida har smittat mig!
nej jag skoja gumman <3
jo men idag ska jag vara med ida & alicia senare ska vi kanske gå till simon!
känns som att vi bor där, haha.
förlåt förlåt förlåt för att jag inte lägger in några roliga bilder.
tycker själv att det är tråkigt när det bara är massa text.
men min kamera är inte bra, ska börja spara till en systemkamera tror jag.
& just nu har jag hundra kr så det lär ta ett tag!
menmen, ni får stå ut.

jag & ida i bakrunden.
visst ser mitt hår fint ut där ?
jag kan ju säga att det inte gör det längre!
pussimussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0