bara för att jag är så himla rolig

Tio saker om mig
Är du singel? - ja
Är du lycklig? - ibland kan jag känna mig lycklig
Är du uttråkad? - ja just nu
Är du ledsen? - nej
Är du italienare? - nej hel svensk, vad jag vet? haha;)
Är du gravid? - nej
Är du full? - nejnej
Är du cooling? - haha coolast
Är du från irland? - nej
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - jadå

Åtta saker om ditt kärleksliv
Tror du på kärlek vid förstaögonkastet? - nej
Har du någonsin blivit sårad? - ja, för många gånger
Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? - ja
Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? - yes
Har du kysst något inom de två senaste veckorna? - nej
Har du haft en hemlig beundrare? - haha det vet väl inte jag
Är du kär? - nej
Vill du gifta dig i framtiden? - jag tror det

Två alternativ
Kärlek eller lust? - kärlek
Hår eller Ögon? - ögon
Katter eller hundar? - katt
Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? - några få vänner
Tv eller internet? - Internet
Coca-Cola eller Pepsi? - Coca cola 
Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? - bror på vilket humör jag är på
Pengar eller lycka? - lycka. men det är ju alltid bra med pengar haha
Dag eller natt? - båda
Msn eller mobil? - båda två

"Har du nånsin..."

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - ja
Brutit ett ben? - nej
Gjort nåt du ångrar? - ja
Hoppat Bungee Jump? - det skulle jag aldrig våga
Ljugit för någon du tycker om? - ja, vita lögner
Ätit en hel tårta? - nej verkligen inte
Gjort bort dig offentligt? - det gör jag alltid haha
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? - nej!
Gråtit när ett husdjur dog? - ja
Velat försvinna? - yes

Senaste
Telefonsamtalet du ringde? - det var till ronja
telefonsamtalet du fick? - ronja
Personen du var med? - alicia
Roligaste grejen som hänt? - kommer inte ihåg, det var säkert något alicia sa haha
Personen du sms:ade? - ronjaaa
Du kysste? - det vill jag inte skriva här..
Du skrev till på msn - johannes

Kommentarer
Postat av: malin

okej , hoppas det går bra då :) <3

2010-04-06 @ 12:26:54
URL: http://malllinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0