jag & gustav nyss.

Gurra^^ sa (11:55):
Men ska vara en snäll pojke och ställa in disken  
tror jag -.-'

josss sa (11:56):
gå & gör det på direkten jens gustav samuel wikander!
Gurra^^ sa (11:56):
Men !
så kan du ju inte säga

josss sa (11:56):
varför inte?
Gurra^^ sa (11:57):
Det är ju somma sak som att du tvingar mig att göra det
josss sa (11:57):
nej jag bara hotar dig
Gurra^^ säger (11:57):
haha , vad händer annars?
josss säger (11:57):
haha annars får du utegångförbud
Gurra^^ säger (11:58):
Men  
fyfan ^^

josss säger (11:58):
japp så spring iväg nu min gosse
Gurra^^ säger (11:59):
Okej MAMMA!

haha vi är lite söta vi.

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Hej! Du röstade på One Tree Hill i Save One Show tävlingen. Ville medela att One Tree Hill klara sig till sista ronden och tävlar mot fem andra serier. Nu är det sista chansen att rädda serien. Man kan rösta hur många gånger man vill. Och tävlingen slutar 12 April. Rösta här: http://uk.eonline.com/uberblog/watch_with_kristin/b175352_save_one_show_this_itvote_now_in_final.html?sid=twitterfeed_kristin&utm_source=eonline&utm_medium=twitterfeed&utm_campaign=twitterfeed_kristin

2010-04-08 @ 00:27:19
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0