no it aint right to just love me when you can, baby


vart somsagt marken igår & idag. igår gick jag med johannes malin & basse. senare på kvällen gick vi hem till mig & kollade film. mys:) idag gick jag med min älskling alicia. men tyvärr så fick jag gå hem efter typ en timme för vi åkte virvelvinden & dom snurra inte lite så jag mådde as illa. haha. sen när jag hade vart hemma ett tag kom alicia & då kollade vi lite på one tree hill. efter det skulle hon på dans så då gick jag tillbaka till marken för att träffa edlund jonas & tor. det var typ inga folk där så efter typ en timma gick jag hem. nu väntar jag på att alicia ska komma hem så att vi kan fortsätta med one tree hill tittandet. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0