I'm getting bored waiting round for you. we're not getting any younger, and I won't look back 'cause there's no use it's time to move forward

nu har mina älsklingar alicia & gustav åkt till tyskland för att dansa. saknar dom redan!
förut så åkte jag mamma isac & jessica till hallsberg. jag köpte ett par jeans (!) har inga som passar så bra för jag hittar aldrig några men det gjorde jag minsann idag. dom är lite långa dock men skitsamma.
4 dagar kvar tills skolan börjar oxå, herregud vad tiden går fort. jag & alicia hade planerat nästan hela sommarlovet men vi har inte gjort något av det vi planerade. jag kan helt enkelt inte planera, jag är nog en spontan person haha. nog om det. imorrn ska jag iaf åka till johannes. vet inte om jag sover där men det lär visa sig. puss på er

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: ja, den måste ju vara från typ i vintras ? :)

hahah , påminn mig inte om skiten ;o <3

2010-08-19 @ 22:35:28
URL: http://isabellegustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0