love in your head


rolig bild jag hittade haha
ska snart ha film mys med mina älsklingar :)

Tio saker om mig
Är du singel? - ja
Är du lycklig? - jag vet inte riktigt
Är du uttråkad? - ja
Är du ledsen? - nej
Är du italienare? - nej
Är du gravid? - nej
Är du full? - alltid
Är du cooling? - ja klart haha
Är du från irland? - nej
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - ja

Åtta saker om ditt kärleksliv
Tror du på kärlek vid förstaögonkastet? - nej faktiskt inte
Har du någonsin blivit sårad? - ja för många gånger
Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? - ja
Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? - ja..
Har du kysst något inom de två senaste veckorna? - nej
Har du haft en hemlig beundrare? - nej det tror jag inte haha
Är du kär? - ja eller jag tror det
Vill du gifta dig i framtiden? - ja

Två alternativ
Kärlek eller lust? - kärlek
Hår eller Ögon? - ögon
Katter eller hundar? - katt
Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? - några få vänner
Tv eller internet? - Internet
Coca-Cola eller Pepsi? - Coca cola 
Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? - bror på vilket humör jag är på
Pengar eller lycka? - lycka, men det är alltid bra att ha pengar haha
Dag eller natt? - båda
Msn eller mobil? - båda

"Har du nånsin..."

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - ja
Brutit ett ben? - nej
Gjort nåt du ångrar? - ja
Hoppat Bungee Jump? - nej jag är för höjdrädd haha
Ljugit för någon du tycker om? - ja, vita lögner
Ätit en hel tårta? - nej haha
Gjort bort dig offentligt? - ja för många gånger
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? - NEJ haha
Gråtit när ett husdjur dog? - jaa
Velat försvinna? - yes

Senaste
Telefonsamtalet du ringde? - var till alicia
telefonsamtalet du fick? - alicia
Personen du var med? - alicia
Roligaste grejen som hänt? - har inte hänt någe roligt på länge haha, men antagligen någe alicia sa.
Personen du sms:ade? - basse
Du kysste? - det ska vi inte ta här
Du skrev till på msn - johannes

Kommentarer
Postat av: Isabelle

hahah okej :)

tack , din oxå ;) <3

2010-06-20 @ 19:53:12
URL: http://isabellegustafssons.blogg.se/
Postat av: Jennifer

paramore spelade på pier pressur idag. :(

2010-06-21 @ 00:01:47
URL: http://jennifertoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0