after Jesus and rock and roll couldn’t save my mortal soul.



tar en liten paus från pluggandet. har just antecknat allting & nu återstår det bara att lära sig allt utantill & veta vart alla länder & städer etc ligger. men det kan jag lära mig imorgon.
efter skolan gick jag till älskling, du är så bra din tönt ♥ sen dess har jag, som sagt, pluggat. nästa vecka är det prao för min del. ska vara hos helena på musiken i skolan. så den lär jag ju inte slippa endå haha. men det blir nog kul. bättre det än att ha vanliga lektioner iallafall. nu ska jag dricka lite julmust & lyssna på jul låtar. LATERZZZ

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: huhu jag är inte så fin hörru :) du som borde sluta med sånt ju :D<3

2010-11-24 @ 22:23:53
URL: http://jennifertoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0