even if you cannot hear my voice I'll be right beside you dear.

10 saker ni kanske inte visste om mig..

* jag älskar att lägga mig & sova i en helt nybäddad säng.
* jag är nostalgisk av mig.
* jag har världens bästa vän & jag förstår inte hur vissa människor kan klara sig utan en bästavän.
* varje dag har jag någon form av ångest.
* jag är inte så bra på att visa känslor egentligen.
* om jag fick välja vilken garderob jag skulle ha så skulle jag haft kenzas.
* jag är dålig på att planera saker.
* har ett stort fult ärr på mitt bröst sen jag hade en låtsas tatuering som jag kliade sönder som liten.
* jag har svårt för att gråta. dom få gångerna jag gråter är mestadels för sorliga filmer.
* jag tror att varje människa har en sak som dom är väldigt bra på. t.ex att man är särskilt bra på att spela fotboll, dansa, sjunga, måla, skriva texter etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0