all we know


ap gammal bild.
på den tiden tyckte jag att jag själv var tjock. herregud, jag var ju som en jävla pinne..

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja :) Vilka vitaminer tog du när du var liten? c-vitaminer Vad åt du senast?
pizza haha Har du fått någon komplimang i dag? ja Har du varit med i en rättegång? nosir Är du polare med grannarna? om jag är!♥ Vilket språk pratar din pappa? svenska Vilka länder har du bott i? swedeeeeen Senaste piercingen? naveln När åkte du bil i mer än femton minuter sent? hmm.. någon vecka sen tror jag Gay? bara på fredagar Har du däckat eller spytt för att du har druckit? hoho, ne Har du något husdjur? ja fyfan Har du täckt någons hus med toapapper? nej Hur bra är din syn? jag tror att den är bra Har du varit på ett party? ja haha Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? jag är lite rädd för hajar hihi Har du varit utomlands? jaaaao Vilket är det bästa bröllop du varit på? kommer inte ihåg det senaste jag var på haha, tror det var mina föräldrars men det var väl fint, som alla andra? Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? ne dom skulle skratta tills dom tjöt? Var är dina syskon just nu? i tv-rummet troligtvis Vad var den senaste drömmen som du minns?
kommer inte ihåg, brukar oftast komma ihåg mina drömmar annars Vem pratade du i telefon med senast?
sebastian edluuuund Vilken tid gick du upp i morse? kvart över 7 typ Vad ska du göra i helgen?
imorrn ska jag träffa robert sebbe alicia & gustav. När var du riktigt sjuk senast? februari förra året, magsjuka. mums När såg du en kändis senast? Vem var det? jag kommer inte ihåg faktiskt, antagligen någon känd dansare haha Vad finns i din bakficka? jag har ingen ficka :( Har du färgade linser? nooo Vad gjorde du klockan två i natt? sov Vad är det första du gör på morgonen? tänker typ " sov 5 min till " Vad ska du göra efter det här? sleeeepa



Kommentarer
Postat av: Alicia

JÄVLA GINGER!!

2010-09-03 @ 23:54:11
URL: http://aliciaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0