ja vi to hører sammen, sammen

Jeg har set det ske alt for mange gange før
Jeg har set på det alt for længe
Og jeg har hørt dig sige de ord så ofte før
Jeg hørt dig sige dem alt for mange gange
Men du holdt dine kneb og du har taget på mig
Jeg har prøvet og prøvet på at glemme
Men jeg er din og det vil jeg nok altid være
For kun hos dig der føler jeg mig hjemme
Jeg er ikke så god til kompromis for
før jeg mødte dig der var jeg jo alene
Og jeg er stadig ved at lære at finde ud af hvordan vi to kan forenes
Selvom vi kan hade på hinanden
Og selvom du virkelig kan pisse mig af
Så vil jeg altid være din for hey for fan'
Ja vi to hører sammen, sammen, sammen, sammen

Jeg har siddet og spildt min tid så ofte før
På en mand der behandlede mig som penge
Når du siger du elsker mig, som du ofte gør
Vil jeg gerne tage imod og bare glemme
Alt det lort jeg gik igennem før jeg mødte dig
nej du fortjener ikke straffen for et minde
Jeg er kun din og det vil jeg nok altid være

Kommentarer
Postat av: Anonym

medina in my <3

2011-04-19 @ 09:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0