blinded by the dark

Igår var jag och Johan kattvakt hemma hos Pierre. Tog ett litet tag innan katterna tyckte om oss. Eller innan dom tyckte om Johan vill säga haha. Så himla söta. Vill ha egna kattungar! Vid 12 gick vi hem till mig och sov. Idag har jag, mamma, Jessica, Isac och Izabella vart till lager 157. Köpte en pippitröja och blåa converse. Dom kostade bara 400 kr. Jätte billigt. Dock så är mitt barnbidrag slut nu :( Nu ska jag laga mat. Kyckling blir det. Vem är förvånad liksom? Kram.
KLICK

Kommentarer
Postat av: erika

svar: ja det är dom verkligen! urmysiga. Och ville också ha converse, men va typ utrensat när vi kom fram dit där dom var haha. Fanns det många färger i örebro? :)

2011-02-21 @ 21:45:11
URL: http://erikaakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0