shaping and shifting, staying inside.

Idag när jag och Alicia skulle gå till skolan så halkade jag på isen och ramlade omkull. Var så himla typiskt. Jag gick med paraply (det snöade väldigt mycket) och sa till Alicia som var några meter ifrån mig att " Alicia du får vara försiktig för det är jävligt halt " Tre sekunder senare ligger jag på backen avsvimmad. När hon fått liv i mig igen hade mitt paraply gått sönder och klubban som jag hade i munnen hade jag tappat. Lite ledsen vart jag. Mer ledsen över det än att jag vart superyr och illamående efter kraschen. Men vi traskade iväg till skolan ändå för jag var verkligen tvungen att gå på so lektionen. Vid halv ett stod jag inte ut längre med mitt huvud osv så då gick jag hem till Johan och sov. Senare mådde jag bättre så då åkte jag med Ronja, Alicia och Ida till Sammis där han, Edlund, Tim, David och Robban var. Vid 8 kom Johan och Robin dessutom. Vi kollade på hockey och dansade. FETTTT. Nu mår jag inte så jättebra. Kanske inte var en sådan lysande idé att dansa så mycket heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0