you wait for a silence, I wait for a word.

Ganska mysig dag i skolan faktiskt. Jag och Issa hade lite pepptalk haha. Behövs ibland. Sen fick jag reda på mitt omprov i matte som jag gjorde innan lovet. 19/20 rätt. Har aldrig fått ett sånt bra resultat sen jag började högstadiet. Känns skönt, även om det var ett omprov. Dock vet jag inte vad det är med min hjärna. Imorse var jag helt inställd på att vi skulle åka skridskor på idrotten. Så jag tar den stora väskan med skridskor, hjälm, termobyxor (as skönt att ha på sig hihi) och tjocktröja men när vi väl ska ha lektionen så säger dom att vi ska spela innebandy? Vafan tänkte jag då. Måste nog börja bli lite mer uppmärksam. På svenskan sa Issa till mig att hon tycker att jag har blivit djup. Det tycker jag med. Hahah HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: alice

vet du vad det kostar där? :D

2011-01-13 @ 20:40:03
URL: http://aaaaliice.blogg.se/
Postat av: alice

okej...tack! :D

det ligger i hallsberg va? :D

2011-01-13 @ 20:45:30
URL: http://aaaaliice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0