it's always been you

I söndags träffade jag Johan eftersom han åkte till p&l igår. Följde med han, Sofia, Ewa och Peter till Ewas syster på kvällen :-) Kommer verkligen sakna ihjäl mig efter Johan! Får hoppas att den här veckan går fort.. Igår åkte jag till stan med min syster. Vart lite saker inhandlat. Så nu är jag nästan pank igen. Orkar inte. Mina pengar försvinner på en gång. Efter det åkte jag och frugan till Agnes och sen vidare till ett brott (kommer inte ihåg vad det heter) där vi solade och spelade fotboll. Fast jag och Alex stod mest och prata haha. Sov hos Agnes också. Var så länge sen och det märktes verkligen. Vi är roliga minsann! Och jag vet inte vad som hänt med min hjärna.. Ni vet säkert dendär låten som heter "fest hos Mange" ? Vi har gått runt och sjungit på den hela tiden och till slut vart det lite fel då jag sjöng " money money! mamma kom igen nu! " hahaha. Aja kanske inte låter så kul men det var det. Ni får bilder någon annan dag. Orkar inte lägga in dom för nu ska jag gå ut i solen. Kisses

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jodå, den är mest blå nu men gör inte ont och jag kan gå ordentligt iallafall :)

Tackar som frågar:)

2011-06-28 @ 20:10:55
URL: http://lovisakjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0